.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جاده‌های گیلان، مازندران و گلستان بارانی است
شمال نیوز: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اعلام کرد: اکثر محورهای استانهای گیلان، گلستان و مازندران بارانی است.

به گزارش شمال نیوز، بر اساس اعلام مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در اکثر محورهای استانهای گیلان، گلستان و مازندران بارش باران گزارش شده است.

بنا بر همین گزارش سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.

بر همین اساسا، با توجه به بارندگی در جاده‌های این ۳ استان شمالی لازم است تا رانندگانی که قصد تردد از این محورها را دارند، با سرعت مطمئنه برانند چراکه به علت لغزندگی سطح راه به دلیل بارش باران، احتمال افزایش تصادف دو چندان می‌شود.

گفتنی است، طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، تردد در محورهای چالوس و هراز از ساعت ۱۴ به صورت یک طرفه انجام می‌شود ولی با اعلام پلیس راه استان مازندران و البرز به دنبال ترافیک عبوری در این دو محور، احتمال تغییر در ساعت آن نیز وجود دارد.

همچنین بر اساس اعلام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای طی شبانه ‌روز گذشته، كل تردد ثبت ‌شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۱۷۰۹ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۰.۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد. همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۷ درصد ، اوج تردد بین ساعات ۱۶ الی ۱۷ و كمترین تردد بین ساعات ۳ الی ۴ صبح صورت پذیرفته است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.041 seconds.